22 Tem 2009

Yalnız Musiki

Umudumun peşinde kapılmış,
cAPS LOCK > BRITISH SEA POWER, NO NEED TO CRY DESİN.
soluk soluğa yürürken kaldırımdaki çizgilere basmamak devinimlerinde hapis, bir ses duydum beni durdurmak istercesine şiddetli. “Yalan!” diyordu... Bütün bu iyi niyetler yalan!... Herşey kafanda kurduğun “pembe hayaller yalanı" ndan ibaret güzelim, bütün dünyanı bunun üzerine kurmuşsun, yıkılma vakti geldi, vOICE EFFECT: nihoho.
cAPS LOCK > AH! COLDPLAY, THE SCIENTIST ÇALSIN ÇOK RECA EDİYORUM KÜÇÜK BEY; NOBODY SAID IT WAS EASY, IT'S SUCH A SHAME FOR US TO PART...
Adımlarım yavaşlarken sarsıntılar başladı beynimin odalarında... ("Oda" demişken, eski bir dosta ahkam kestiğim günler gelir aklıma: "Biz aslında kimseyi kimsenin yerine sevmiyoruz. düşün şimdi, böyle kalbimiz -mecazi anlamda ama- sonsuz sayıda odadan oluşan bir otel olsun. Biz her biten "aşk" tan sonra -ya da aşk yanılgısı- o kişiye verdiğimiz odayı sonsuza kadar kilitliyoruz. Anahtarı sadece bizde mevcut ve arada
cAPS LOCK > BURADA SCORPIONS, STILL LOVIN' YOU ÇALSIN, ÇOK KARARLIYIM BU KONUDA.
-ki bu "ara" lar gittikçe azalmak kaidesiyle- girip bakmak suretiyle o odayı ona bir nevi sonsuza -ne çok "sonsuz" kelimesi kullandım paniğindeyim- kadar rezerve etmiş oluyoruz. Sonra her yeni misafire yeni bir oda veriyoruz, tertemiz, el değmemiş çarşaflara, banyoya, mini bara.")
Yıkılırken duvarlar, önce eşyalar sonra birbirleri üzerine; kulaklarım uğulduyordu bu aldanı depreminin şiddetiyle. Sahi ya, ölçeği neydi?
cAPS LOCK > VE ADELE, CHASING PAVEMENTS ÇALSIN TAM DA BU NOKTADA; ŞUD AY GİV AP OR ŞUD AY CAST KİP ÇEYZİN PEVMINTS...
Ben işte o sesi duyduktan sonra bıraktım inanmayı.
Titrek bir ampulun ışığıydı şimdi hayat benim için. O aydınlatmaya çalışıyordu sürekli düşen voltaja rağmen, ben aydınlanmaya. Işık her titrediğinde korkuyordum; söndü, sönecek diye.
cAPS LOCK >THE BEATLES, I'M SO TIRED ÇALABİLİR, MAKULDUR: I WONDER SHOULD I GET UP AND FIX MYSELF A DRINK... (Gurur yapılıp uzun zamandır dokunulmayan şişeye dokunmayı meşru kılmakta. Dört Efes arkası "çok yeni" eski sevgiliden kalma Baileys' i tüketmek için çok uygun bir zaman sanırım. Her ne kadar sonrasında NO, NO NOO! dense de, ben onu duymamışım :p Ah minel! Şişeden içerken görmüşler seni!)
cAPS LOCK > VE ŞİMDİ PERSONAL JESUS ZAMANI, BEN DEPECHE MODE'DAN DİNLEMEKTEYİM, OKUYUCUYU YORUMCU TERCİHİ KONUSUNDA ÖZGÜR BIRAKIYORUM...
Yıkılmış odaların, duvarların hayaletleri arasında yürüyorum şimdi. Bir iz, bir yüz, bir söz bulabilmek için geçmiş zamanlı yalanların gerçekliğini ispatlamak adına kendime. O da ne, bir fotoğraf mı? Diplerim gelmiş, bir bunu anlıyorum, bir de elimdeki mochayı dayamışım objektife yanımdakinin gerçekliğini inkar edercesine, şimdi kokusunu özlediğim o değil mi;? Ne yanılgı...
cAPS LOCK > FIONA APPLE YUKARIDAKİNE BENİM ADIMA SESLENSİN TAM DA ŞİMDİ: PLEASE SEND ME SOMEONE TO LOVE! -Kesin tanrı da Amerikan hayranı. İngilizce söyleyince daha etkili olur (mu acaba?!).-
Her yer toz duman, otelleri oluşturan odalar yıkıldı. Benim otel bir virane şimdi. Şu günlerde ana haber bültenleri tarafından hafızama dayatılan Rus asıllı Azeri iş adamına bir yatırım önerisi sunmayı düşünmekle, kendi sermayemle küllerimden doğmak arasında gidip gelmekte zihnimim sol anahtarı, bemolleri, diyezleri... Yeni bir imar projesi düşünüyorum kredi alarak muhtelif bankalardan. Tam da burada;
cAPS LOCK > FRANK SINATRA, I DID IT MY WAY DİYE BAĞIRMAKTA...
Neyse ne?! Yazınca rehabilite oldum nihayetinde. Herkes anladı bunu yazmaktaki asıl derdimi değil mi;
cAPS LOCK > FEIST, ADIMA KONUŞABİLİR O ZAMAN, SO SORRY: WE DON'T NEED TO SAY GOODBYE, WE DON'T NEED TO FIGHT AND CRY, WE COULD HOLD EACHOTHER TIGHT, TONIGT...

Okuyan, dinleyen herkese,
Klavyemde inatla takılan "h" tuşuna,
En çok da Frank'e sonsuz sevgiler, saygılar.


N.

(Sonra mı? Sonrasında Garry Moore'a sardırdım. Ah şimdi Paris'te olmak vardı. "Parisienne Walkways" uyutsun bizi).


ps. Beni bi bitki, bi de swarovski taşlı kelebek kolyesi olan cookie annesi yaptın. Sen salaksan ben daha salak değil miyim?!


27.05.09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder